internet <3

Internet är ju awesome när man ska köpa något! Har just fått mitt mobilskal som är i silikon, och det är så snyggt och awesome.
Idag vaknade jag klockan 6 för att ta mina barnvaktsbarn till skolan, men sen fick jag åka hem och sova vidare. Jag ska snart hämta dom från skolan och dagis igen och sen ska vi bara ta det lugnt och laga mat.

Ända sen jag köpte min kalender så har jag inte varit riktigt nöjd, och det måste jag vara liksom xD Därför bestämde jag mig för att sitta hela dagen och göra en egen almenacka. så det har jag gjort och min älsking kommer rodna så mycket (a) hihi! Men Jonas Brothers kom också med på ett hörn! Kan knappt vänta tills jag får den! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0