Kvällspromenad

Idag hade jag suttit inne hela dagen, så jag bestämde mig för att ta en liten promenad runt området och bara sitta och tänka lite och chilla typ. Det var faktiskt asskönt att gå en promenad och rensa lungorna lite.
Det är lite ensamt men på torsdag hoppas jag att älsklingen min följer med mig på en promenad. Det känns lite som att Det lugna i min vardag slutar idag också så jag ska ta vara på det.

Imorgon ska jag nämligen upp tidigt för att först hinna till banken och sedan träffa Andrea i stan. Det ska bli massa mys att träffa henne igen, det var ett tag sedan nu.
På kvällen ska jag ut med Lotta, Madde, Mia och Zetter för att fira av Danielpojken. Han flyr till sin hemstad i Sundsvall nu i 2månader så jag följer med en stund. Jag får hoppas att det inte blir som förra gången vi gick ut, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0