stressig dag?

Gud vad mycket jag ska hinna med idag. 2/3 saker är iallfall avklarade. Det känns bra. Nu kan man iofs säga att den jobbigaste delen är kvar..
Jag har fikat med min goda vän Mikkan i centrum, vilket var fett mys. Det var fett roligt att träffa henne igen efter sån lång tid. Båda har varit upptagna, men nu ska vi se till att träffas lite oftare :D
Sedan åkte jag till stan för att träffa söta Andrea. Tyvärr blev hon lite trött på mig eftersom jag ville hitta den perfekta kalendern och det tog lite längre tid än väntat ^^ men nu har jag minsann hittat en liten söt som jag kan dekorera hur jag vill. Köpte även några söta pennor som jag ska ha med mig ööööverallt. Awesome.

Ikväll blir det då utgång och jag ska snart fixa mig, måste bara städaa rummet först (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0