The bachelorette

Nu är jag minsann besatt igen! Jag fortsättningen av the bachelor är ju såklart the bachelorette. Jag vet inte ens vad det roliga är med showen men det är nått magiskt med att hitta kärleken inte sant? :)

Jag och älsklingen var igår och kollade på massa fiskar på Aquaria som ligger precis brevid gröna lund. Det fanns hajar, muränor, sjöhästar och till och med hitta nemo och Doris! Jag älskar dorisfiskar eftrsom Doris är så skön i hitta nemo xD Hihi :D Det var faktiskt hur fint som helst! Nästa gång vill jag åka till Kolmården eller skansen för att se fler djur. Efteråt kom vi hem och badade i hans jacuzzi vilket var awesome!
Fast jag tror att jag var mer intresserad av fiskar än ifall jag skulle se andra djur ^^

Imorgon kommer bli en bra dag! Jag ska nämligen ta tag i mitt, numera fula hår, och färga det svart :D oh yes, it is going to be awesome opossum! ^^ exited!








Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Tack så jätte mycket sötnos! Okej har lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig (: kram

2010-08-02 @ 21:50:44
URL: http://misssofiiee.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: okej :)

säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig med



/Shoppaholly

2010-08-03 @ 01:48:39
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0