En av de aktiva dagarna.

Idag har jag hunnit med grymt mycket. Dagen började med Rainbow Warriors, en slags stödgrupp för HBT, det var asmysigt och vi bakade tårta och kollade på film.
Sedan gick jag ut med äckelhunden som kände för att springa iväg på tågspåret.. Bajshund.
Var sedan på min andra arbetsintervju som gick awesome. Förhoppningsvis kommer jag få träffa familjer redan nästa vecka!
Sist men inte minst tränade jag i typ 2timmar med Mikkan och känner att jag kommer ha en sjukt jobbig träningsvärk i hela kroppen imorgon.

Jag taggar för fredag för Valentines Day, då jag pratar om biofilmen. Alla hjärtans dag är självklart på söndag! HAHA.
<3


Kommentarer
Postat av: j<3

svar: Vilket hår är det du menar ?=) hehe.

Näe bor i Gävle, men det går bra att skicka håret annars, frakten bli nog bara ca 12 kr, dvs 2 frimärken =)

2010-02-10 @ 07:54:39
URL: http://enbbloppis.blogg.se/
Postat av: ellen

Hoppas du får en bra dag! :) Kolla in min blogg om du gillar den kan du följa med bloglovin. KRAM!

2010-02-11 @ 16:33:05
URL: http://eswalander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0