En hemsk morgon

uschuschusch! Jag hade en hemsk morgon. Vaknade att min piercing va svullen igen, och jag behövde byta. Det gjorde fett ont och nu måste jag ha den lilla ploppen och läkestaven. Känner mig så ful idag! usch!
Sen sitter jag och är nervös och exhalterad för morgondagen. Det ska bli fett roligt att spendera natten nån annanstans än hemma. woho!

Sitter nu i skolan och skriver det sista på projektarbetsboken och läser lite om Kina eftersom vi ska ha seminarium efter lunch. ÅH lunch. Det måste jag ha. Börjar bli riktigt hungrig nu. Det ska tydligen bli Pasta carbonara.. mumms! eller det är ju skolmat.. så uuuää!

Efter skolan blir det massor av godisköp! Ska kanske följa med mikis till doktorn också då hon ska röntga handleden.. Men godis är ett måste för att plåstra om mina sår!

Allt bra med bloggläsare? Vet inte hur många jag har nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0