Jag diggar dig!

Äntligen lov!
Vad har jag gjort? Jo, det blev ju utgång i fredags och träffade da boyfriend på krogen i inte helt så nyktert tillstånd, men det gick ju bra ändå. Supermysigt faktiskt och kompisar träffade kompisar. Tyvärr slutade inte kvällen så bra för alla, och jag önskar jag kunde hjälpt till lite mer kanske..
Kom hem vid 3-tiden och kände av på morgondagen därpå att jag var betydligt mer full än jag trodde.

Igår skulle jag spenderat hela dagen med J, men eftersom jag var lite bakis så åkte jag dit på kvällen och åt middag och kollade på film och myste. Vi kollade på filmen Raise your Voice med Hilary Duff. Den är så himla fin. Som tur var kom det inga tårar den här gången. Och Hilary Duff som är så snygg också!

Nu sitter jag och vill vara barn igen! Sitter och kollar på Pelle Svanslös i Amerikatt på youtube och lyssnar på Nicke&Nilla på spotify. Hah, dom här låtarna är ju så bra, är dom inte?

Jag diggar dig!


Krokodilen Kaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0