Jag gillar inte sprutor!

När vi satt på röntgen jag och mikis fick jag ett samtal av hemfrid. De som jag gick på arbetsintervju hos igår. De sa att de ville boka en till intervju redan nästa vecka och jag är jätteexhalterad för det!
Träffade också mormor och morfar och päronen på sjukhuset, det var nästan som att man skulle tagit med sig picknick och ha släktmiddag.

Mamma lyckades få mig att ta en spruta också. Vet inte hur hon gjorde men plötsligt satt jag där och skulle ta en spruta för Hepatit B. Jag hatar sprutor, men blodprov är värre. Jag försöker övertala min mamma att jag verkligen kan känna när blodet tar slut från min kropp vid blodprov. Hon tror mig fortfarande inte.

Jag var lite fotonörd idag också, och tänkte lägga upp lite bilder eftersom jag inte har nått bättre för mig helt enkelt.

 

Avslutar en bild på min fina dörr!

Här är en bild på mitt lockiga hår efter duschen. Jag hatar hatar haatar det! Jag vill ha platt, tunnt och rakt hår!


Kommentarer
Postat av: K.

Sv: Älskar din musik smak meed. Jonas Brothers äger ju! :D

2010-02-05 @ 19:38:24
URL: http://bykarro.blogg.se/
Postat av: LindaOlofsson

Gillar dom två övre bilderna, mycket hälriga.



Men ditt hår är ju fint :)

2010-02-23 @ 11:06:43
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0