Projekttant!

Tisdagartisdagar.. vad tycker jag om dom? Jo, inge vidare helt enkelt. Och även om idag var lite annorlunda, slutade det inte på bättre sätt för det. 

Jag och lotta åkte till en 3eklass idag och hade vårt projektföredrag som vi hade övat inför. Det blev faktiskt sucée och alla ville ha våra fina broschyrer och allt som vi hade med oss till barnen. Sedan när vi skulle berätta för vår handledare om allt, klagade hon ju självklart på allt som vi hade gjort. Jag förstår inte folk som bara kan klaga och inte bedöma allt bra som vi har gjort. Som Mikis säger : FITT-tant.

Det roliga var ändå att när vi var där i klassrummet fick jag syn på klassrummets hålslagare. Det såg inte riktigt ut som en hålslagare och jag visste inte riktigt om det var läraren som var blind eller kåt som hade bestämt sig att köpa denna sortens hålslagare. Men jag tog ju självklart bild åt den, samtidigt som jag och lotta stog och fick oss ett garv innan vi skulle börja.

Imorgon hoppas jag det blir en bättre dag. För då ska jag få träffa Jimmysötisen och vi ska nog mysa lite i stan. Det ska bli jättehärligt att träffa honom, även om jag kommer att spendera typ hela lovet med honom, HAHA.
Är sjukt trött och måste platta mitt hår så att jag inte ser helt cp ut när jag ska träffa da boyfriend imorgon.

GODNATTI.


Kommentarer
Postat av: LindaOlofsson

sv; Det är ju så himla fantastiskt med musik, tror nästan ingen skulle kunna klarasig utan det. Kanske den döve :)

2010-02-23 @ 21:32:23
URL: http://duimittliv.blogg.se/
Postat av: gossiprightnow

sv: vad kul !! Fortsätt med det om du gillart så att säga :) ha en bra kväll :) !

2010-02-23 @ 21:56:19
URL: http://gossiprightnow.blogg.se/
Postat av: Sara

Skönt att höra att någon tycker så (tråkigt med klagomål) Men det är kanske dem som klagar som vill ha bilden? man vet aldrig. Kul att du tyckte den var fin också ;)

2010-02-23 @ 22:50:43
URL: http://sarajpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0