Biokväll!

Det börjar luta mot det bättre. Svullnaden är nästan borta, och jag ska på bio ikväll. Jajjamensan, ikväll ska jag se Sherlock Holmes med Mikis och Mia. Det blir tjejkväll ikväll alltså. Jag är så glad att svullnaden är borta, jag ska verkligen sköta det nu.. Saknar min bebis-hästsko dock..

Vad gör jag nu? Nu sitter jag och nördar mig på facebook och sitter och lyssnar på BRA musik. Inte bra musik som bra musik, utan den BÄSTA musiken.
Jag snackar Houston Calls, Danger Radio, Every Avenue, You Me at Six, the Audition, A Rocket to the Moon och även lite nostalgilåtar från Cute Is What We Aim For,Sugarcult och The Cab! åhååå underbart!

vad gör folk ikväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej men ååh de är så braaaaaaaaah, däremot haft lite jobbigt att lyssna på dem de senaste året :/ öhöh. nej verkligen inte, men ååååååååh the cab :D:D:D



/AmandaVardet

2010-01-06 @ 16:46:34
Postat av: magda

Jag älskar verkligen disney! :D

Sherlock Holmes var faktiskt riktigt bra, såg den för några dagar sen :)

2010-01-06 @ 18:02:37
URL: http://maagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0