Blir inget badande idag..

Blev en lyckad kväll igår hos Mikis. Vi satt och kollade på tv och avslutade med att bara ligga och snacka i hennes säng till vi somnade. Det kallar jag mys!

Tyvärr vaknade vi av ett sms från tjockis-daniel att han inte orkade åka och bada med oss idag. Den dummern hade varit ute på krogen igår (vem går ut på en måndag?) så han va säkert alldeles för bakis idag. Idiot-daniel.

Nu sitter jag därför bara i soffan hemma hos Mikis, osminkad och omysig och har precis ätit frukost. Vi sitter och kollar på Ellen DeGeneres nu, och hon är så himla skön, är hon inte?

Nu ska vi fortsätta kolla, sen ska vi nog ta en liten promenad till statoil och köpa våra älsklingar igen! muha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja e fan inte tjock för det första!!!!



sen e ja inte bakis heller, har däremot träningsvärk så ja knappt kan gå, jag har plugg upp till öronen och sen jobbar jag ikväll!! så bada är inte mit högsta prioritet! gärna senare i veckan.

2010-01-05 @ 14:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0