Cock..a-doodle-doo!

Igår när jag kom hem orkade jag inte sätta mig vid datorn. Var helt död. Men filmen var asbra. Jag satt och kramade Mikis flera gånger, eftersom jag typ hatar alla läskiga ljud som biosalonger gör. Hah, kalla mig mes, men sånt är faktiskt läskigt. Filmen var fett bra gjord, och jag tycker verkligen att man ska se den på bio. Den är värd pengarna! Jude Law va också fett het, även om han hade mustasch. Haha.
Innan bion så fikade vi på mcDonalds, så himla roligt att sitta och spana in folk som man inte känner. Alla ser så olika ut. Mikis satt och var lite övertrött och lekte att hennes vante var en tupp. När jag skulle bita på den slänger hon ur sig "don't eat my Cock...a-doodle-doo!"



I morse var det tänkt att jag skulle vakna tidigt och sedan städa mitt rum innan jag skulle träna. Men så blev inte riktigt fallet när jag va så död att jag vaknade klockan 1. Nu har jag precis ätit frukost och sen ska jag klä på mig medan jag fortsätter höra mammas tjat om att städa rummet.
Min träningsvärk i armarna från i måndags har fortfarande inte gått bort, fail. Men jag ser det som en bra sak, då blir jag biff snabbare.

Jag drömde världens konstigaste dröm inatt btw. Jag drömde att jag och Mikis red på drakar, och att vi kom till ett annat land där ingen vågade gå. Där fanns en liten grön gubbe som alla trodde var farlig. Men egentligen hette han Boo och levde med sin familj där. Det läskiga var mer att hela kvarteret där han bodde såg ut som det gör i mitt kvarter nu, fast för typ 40 år sedan. Jag kommer ihåg att jag grät i drömmen, och sen när jag vaknade så hade jag tårar på kinden. Fett läskigt!

Kommentarer
Postat av: sara

ååååh den vill jag se!! :D

sv: nej men mådde inte så jävla bra där ett tag, massa bråk och sånt :( men men :) !! <3

2010-01-07 @ 14:53:01
URL: http://strikemypose.blogg.se/
Postat av: Mikis

lick var det ju, don't lick my cock... :P hahah! xD

ja tror du levde dig inte lite för mycket i "till vildingarnas land" eller vad nu filmen hette som vi såg trailorn till :P eller så tänker du fortfarande på vad "micke" trodde att ja ville bli räddad av! xD

2010-01-07 @ 15:52:52
Postat av: Naima

Aaa, har läst massor med blogg som dissar tandställningar och fattade riktigt inte hur man kan göra så ;)

Åmen , liksom folk kan ju ta illa upp men Vem bryr sig haha...

Hur har din dag varit ?



Kram // Naimaifinland

2010-01-07 @ 16:05:03
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: KATYABABE

sv: ja Gaga äger! :D <3 och är cool och snygg!

2010-01-08 @ 16:27:16
URL: http://katyababe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0