En trött nea

Gud vad jag är trött. Fick säkert bara runt 5 timmars sömt inatt, bara för att jag inte kunde somna. Är det bara jag som har vänt på dygnet så att jag är pigg om nätterna och vanligtvis vill sova till 12 för att det ska vara lov?
skolan var därför väldigt seg idag. Fast jag måste ändå dra till med ''men det var så himla roligt att träffa alla igen''

Efter skolan fikade jag med Ylva och fick prata ut om helgens äventyr och alla möjliga saker som har hänt och som händer just nu. Så himla mysigt. Jag träffar henne senare i veckan också för att åka och shoppa lite^^

Sedan mötte jag upp henrik och gick till gymmet och tränade. Måste säga att det blev en rätt så effektiv träning ändå, och jag hoppas att jag kommer ha träningsvärk imorrn. Körde hårt på axlarna och armarna. Jag kommer bli såå biff, muaha!

Fick en liten tår i ögat när jag läste i tidningen att Miley Cyrus gör sin sista säsong av Hannah Montana iår som ska sändas 2011! usch och fy. jag som älskar henne. Nu sitter jag dock bara och väntar på att The Last Song ska komma ut!

Nu har mamma och pappa hyrt filmen I love you man, så jag ska nog gå och se på den! Nån som har sett den? Det är tydligen Marshall som är med i How I met Your Mother som är en av huvudrollerna. Nä nu börjar den, så jag sticker nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahaha jaa jag älskar också hu jag tappar oskulden hahahahah :P



den filmeär faktiskt as bra:D



/AmandaVarDet

2010-01-11 @ 21:07:03
Postat av: sara

haha, ja har vänt om dygnet totalt :P känns skitskumt att gå upp sju.. mitt i natten jööö xD

sv: jaa, vi får leka ngn annan dag ist! :D <3

2010-01-11 @ 21:53:34
URL: http://strikemypose.blogg.se/
Postat av: thanh

Japp :D

2010-01-11 @ 22:49:29
URL: http://emomazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0