Filmkväll

Tog sovmorgon i morse. Kände inte alls för att vakna på morgonen. Har sovit så dåligt på senare nätter, good girl gone bad?
Fick äntligen träffa Mikis igen, hade ju inte träffat henne sen i fredags och det kändes nästan som att hon hade varit borta en månad! Men imorgon ska vi hänga hela eftermiddagen och jag har lovat att bjuda henne på en donken, så jag längtar till det!

Lotta och jag drog sedan till Kungsholmen och fick hämta lite saker från Miljöförvaltningen som vi ska ha i vårat projekt-föredrag. Det va vattenflaskor, nyckelknippor och massor av olika broschyrer. Det va så snällt av dom att hjälpa oss.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Har frusit hela dagen, och här hemma är det inte så varmt heller. Har tagit en varm dusch nyss för att bli lite varmare, men det blir så kallt så fort man kommer ut ur badrummet, brr! Ska laga mig en kopp varm choklad nu, och sen krypa ner i sängen igen. Känner att jag måste sova med kläder inatt, bara för att det är så kallt. Usch!

Satt nyss och kollade på en hemsk dokumentär om en liten flicka som hade Progeria, vilket är en sjukdom där man åldras snabbt. Hon var egentligen bara 9år, men hennes kropp var över 80år. Det var hemskt, men hon dog inte under dokumentären såå.. hoppas hon klarade sig.

Nu ska jag göra varm choklad, sov sött allihop!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahah eller hur! :D hahahaha



/amanda

2010-01-26 @ 21:39:41
Postat av: magda

Den outfiten ska införskaffas :)

2010-01-26 @ 22:29:48
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/
Postat av: Elvira

söt blogg :D



http://www.third.blogg.se



2010-01-27 @ 12:53:12
URL: http://third.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0