Första lektionen

Sitter nu på första lektionen för dagen. Vi ska tydligen skriva nått kul på svenskan men jag orkar inte. Det är inte så att jag är trött, utan jag har bara ingen lust. Vill typ bara ha helg nu! Så lite kvar. Fick sällskap av pojkvännen till skolan också, fett mysigt.

Efter den här lektionen ska jag och några till i klassen åka och gymma på friskis! Jag hoppade ju över träningen i onsdags, så jag får ta det idag. Tydligen ska jag träna imorgon också med Mikkan. Pojkvännen ville också ses imorgon, plus att jag ska på Andreas 18års-middag. Busy busy!

Efter skolan idag ska jag och ylva åka till stan och köpa en liten present till Andrea. Träffar inte ylva så mycket nuförtiden,så det är skönt att hänga med henne nu när man väl kan! Så är det med alla vänner, vissa har helt enkelt inte tid längre *host* daniel *host*

Jag hann inte heller ladda ner några låtar av Lights igår. Så nu sitter jag här och nynnar lite halftaskigt på hennes låtar och vill bara lyssna mer! Usch, men ibland får man inte som man vill.

Såg också nu att lilla Johan fyller 19 på söndag! Ojoj! <3

Kommentarer
Postat av: naztybunny - följa varandra via bloglovin?

det förstår jag.

hoppas du hittar en present i stan :D hihi

2010-01-15 @ 11:41:43
URL: http://naztybunnyswe.blogg.se/
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

hehe a de va riktigt kallt, men tina upp mig i bastun när jag kom hem :) hihi

2010-01-15 @ 16:35:26
URL: http://vackrasol.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-15 @ 16:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0