Jag är bara för lat!

Idag när jag hade slutat skolan hade jag 3 val; Plugga, träna eller åka hem och mysa med mikis. Vad valde jag? Jo, såklart valde jag Mikis. Vi åkte till Superstore och köpte massa godis som vi gottade oss i, och det fanns ingen tanke att jag skulle plugga.

Nu är jag iallfall hemma, och ska börja plugga nu! Jag har faktiskt läst lite, och nu när jag börjar fatta så är det ganska intressant. Jag lyckas alltid tycka att ett ämne är intressant bara nån dag innan jag ska ha prov på det, och sen efteråt så är ämnet avklarat. Snacka om att jag kan bli grinig över onödiga saker.

Appropå grinig, så var jag fett grinig idag. Inget gick som jag ville, och jag tror att det var för att jag började dagen med att glömma att jag hade sovmorgon så jag gick upp en timma i onödan. Sedan var folk bara allmänt otrevliga och jobbiga mot mig idag, så jag orkade inte med nån. Förutom Mikis då!

Nu ska jag plugga, får se hur det går!

Kommentarer
Postat av: magda

Sv: tack så jätte mycket! Du gjorde mig riktigt glad nu! :D



Lägg gärna till mig i bloglovin så du inte missar något ;)

2010-01-13 @ 23:50:49
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/
Postat av: Ana

Hej!



Just nu har jag en tävling på min blogg och du kan vinna skönhetsprodukter (värde 400kr) på ett väldigt enkelt sätt!!



Mer information hittar du på min blogg! http://anaaana.blogg.se/



Ha det bra!

2010-01-14 @ 21:39:05
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0