Nya och gamla vänner

Idag hade jag provet. Det kändes faktiskt helt okej! Jag tror att det gick bra, det svåra va bara att få ihop så långt svar som möjligt, när jag bara kunde få ihop svaret i nån mening.

Efter skolan följde jag med hem till Lana och hämtade hennes kamera för att vi skulle fota lite. På vägen hem till henne blev jag presenterad av en jättecool kille som hette Soran. Hah en ny vän kanske? 
Lana och jag hade sedan jätteroligt, och mötte till och med vår gamla vän Björn på vägen. Vi bestämde oss för att hålla honom sällskap till stan, och fota lite där. Det lilla äventyret slutade med att vi satt på Espresso house och fikade och jag fick min efterlängtade Cream Cheese Bagel! Åh minnen från tysklands starbucks! <3

Ser det inte jättegott ut?

Brisse har fått mig att lyssna på en assöt tjej som spelar i ett band som heter lights. Hur freakin bra som helst. Hon är ett musikaliskt geni, som pojkvännen brukar säga om Pink Floyd tex. Nejnej, denna tjej är mycket bättre och hur snygg som helst. Jag har inte riktigt bestämt om hon är snyggare än min stora crush Taylor Swift, men hon är definitivt i topp med henne! Hon kan likna mig också om man kisar och ser lite dåligt. Jag vill också vara så snygg! <3
Inte är hon bara snygg, utan alla hennes låtar är så fina och smarta! Jag älskar artister som har smarta texter. Lyssna vettja!

Saviour- Lights<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jashit! kommer ihåg när man själv gick där med magtröjor och platåskor och tycka man var coolast i världen! hahaha Ja jag såg det jag med jag bara "ååååh där är ju hoooon" Hinner inte lyssna nu tyvärr måste gå och lägga mig igen, även fast jag typ nyss vaknat, öhhöP



/AmandaVarDet

2010-01-14 @ 23:21:42
Postat av: Neha

Verkar som du hade en bra dag=)

2010-01-15 @ 01:53:23
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Men du ÄR ju snygg tjejen, har vi inte kommit överens om det? xD



Flickan på bilden var mumma. Fast min celeb crush kommer nog alltid vara Simone... Rawr!

2010-01-15 @ 07:27:48
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: hanna

Vad mysigt det låter! Bra blogg :)

2010-01-15 @ 07:42:34
URL: http://hannaturneus.blogg.se/
Postat av: Anonym

gott :)

2010-01-15 @ 16:19:53
URL: http://vackrasol.blogg.se/
Postat av: Annie

Fin blogg du har! :D:D

2010-01-18 @ 17:25:59
URL: http://aptus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0