Fika + älskling

Nu vet jag vart alla mina pengar tar vägen! Jag fikar alldeles för mycket helt enkelt. Idag ska jag nämligen slösa mina sista slantar på studiebidraget på att fika med min vän Mikkan. Sedan ska jag även försöka att gå in på nån Gina Tricot och handla sommarkläder. Insåg i morse att jag inte alls har några klänningar alls eller nått somrigt överhuvudtaget. Så är det att ha varit tomboy ett tag nu. MEn idag ska det bli ändring på det minsann!
Efter fikat ska jag träffa älskling som ska äta middag här och mysa hela kvällen. YAY <3

På mig idag bär jag mina coola solglasögon som är hjärtformade ^^ Egentligen är dom lite förstora, eller så är det för att min näsa är cp, men jag ska prova ha dom på mig så länge det går ;) En soig dag väntar! Och som paow säger: egoboost är aldrig fel ;)
 



Kommentarer
Postat av: Lia Gonzales

coola brillor :D jadå det är bara att kämpa på, så kommer det gå bra ! :) naw tack söt du e då ! :D

2010-07-12 @ 22:30:00
URL: http://liaG.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0