Fika!

Idag är jag superglad! jag ska nämligen alldeles strax springa till tåget. Jag ska nämligen till stan idag och fika med söta andrea. Det ska bli så roligt, har inte sett henne sedan studenten ju! Pussar ska hon också få den sötnosen.
Jag har sminkat mig färdigt och slängt på mig lite kläder så nu är jag redo att möta samhället. Håret ville inte som jag, så det skiter jag i för tillfället. Bra hårdagar kommer så sällan ändå!
Jag kollade klart på hela säsong 3 av hannah montana igår kväll och är helt död idag. Det tog mig två dagar att gå igenom 24 avsnitt, det kallar jag nördvarning ^^
Vädret är inte så roligt idag heller, typ molnigt och blåsigt. Jag vill bada och sola och bli brun här! Uschusch!
Aja, nu ska jag väl bara böja mina cpögonfransar och sen bär det av till tåget då jag ska få prova mitt nya kort för första gången! yay!
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0