Nattmacka

Två rubriker på bokstaven N på samma dag, vad nördigt xD
Ne men nu sitter jag här med tårar om kinderna. Nejnej jag är inte ledsen, men jag kollade på "I taket lyser stjärnorna" Den var faktiskt rätt så bra. Fett sorglig.
Kom just från köket då jag gjorde mig en kopp te i min stora nya rosa tekopp (som förövrigt matchar både min dator och min klocka, yay!) som jag fick i studentpresent. Den är typ lika stort som mitt huvud. Tillsammans med teet gjorde jag knäckemackor. Konstigt nog är knäckebröd bara gott på kvällen. maha!
wellwell, Pongo väntar ju fortfarande kom jag på!

Kommentarer
Postat av: Mikis

Jag åt minsann nio knäckemackor till lunch idag!:]

2010-06-16 @ 17:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0