städaaaaa

jag hatar att städa, och kan verkligen inte säga att jag brukar hålla rent. men det är ju ändå så att jag håller reda på mina saker i den oredan jag har ^^ mor min tvingade upp mig i morse vid 10 för att jag behövde städa mitt rum ordentligt.. nu, 4 timmar senare är jag klar! Det blev nästan fyra stora pappkassar med bara massa papper från skoltiden och sen tre plastpåsar med andra saker. Hur som helst så är mitt rum skinande rent nu, och jättetomt! vart tog alla mina grejjer vägen?
Nu sitter jag ute i solen och glassar för jag sitter bara och fördriver tiden, Ikväll ska jag nämligen till min älskling och mysa! Kändes som en evighet sen vi sågs, även om det var i förrgår.. maha, patetiskt va?
Laddade också ner hela första säsongen av The big bang theory igår så det kommer nog inte bli jättesvårt att fördriva tiden precis xD Lite lunch skulle inte heller sitta fel just nu.. mums!
PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0