Godernatter

Ska alldeles snart gå och lägga mig. Men jag är inte trött än. Jag tittade aldrig på Bachelor Pad igår, så det får bli idag minsann. Om det inte är Criminal Minds förståss! iik!
Sitter nu och planerar lite helg och nästa vecka innan jag åker. Har ju min alldeles finaste kalender nu som jag kan sitta och kladda i hur mycket jag vill. Jag är så stolt att jag sitter och lägger ner verkligen FÖR mycket tid på att skriva fint i den för att jag inte vill förstöra den ^^
I bakgrunden spelas radion för fullt, för jag har blivit knäpp för att jag älskar Waka Waka-låten och den superdåliga (egentligen) och irriterande låten av Darin som heter Lovekiller. Jag vill bara bajsa på hans fis liksom!

Kalendern är fin iallafall och här är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0