Jag skäms!

Haha kan inte fatta att jag har suttit i mer än två dagar i streck nu och spelat the sims 2. Man blir så jäkla besatt när man har så mycket tilläggsspel som jag har. Bara studentliv och olika väder gör det hela mycket roligare. Sedan har jag nu djur och massor av annat ^^
Nä, nu har jag stängt av för dagen. Har lovat mig själv att inte sitta till klockan 4 som igår natt x)
Nu sitter jag istället och kollar på Criminal Minds <3 Bästa kriminalserien ever! Och imorgon kommer nya avsnittet av The secret life of the american teenager ut, awesome!

Det är massa svårt att inte sova brevid den man älskar varje natt. Jag längtar tills vi har ett eget place, då kommer jag aldrig känna mig ensam :)
Nattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0