KINA

har inte uppdaterat på ett tag, och det var ändå en vecka sen jag kom hem snart! usch på mig.



HEJDÅÅÅ!

Nu drar jag till Kina en vecka. Ska se till att ta mycket bilder och köpa massa onödiga grejjer och presenter till folk! PUSS!
Jimmy, Mikis och Ylva ÄR saknade mest <3


KinaKinaKina

Jaa nu är det inte alls långt kvar! I övermorgon åker jag minsann till Peking! Jag har inte ens börjat med packningslistan än, medan alla sitter och planerar in i minsta detalj vad dom ska ha med sig och vad dom ska köpa där!
Jag känner mig så efter! HAHA.
Sitter i skolan nu och sitter och forskar om kina. Det är roligt att man är trött på landet innan man ens åker dit.
Skriver förmodligen mer ikväll.
<3

Underbar helg!

Spenderade hela helgen men underbara människor. Först var jag hemma hos pojkvännen på fredag och sen sov över där. Vi kollade på nån sugig Arnold Schwarzenegger- film som handlade om nån klon eller nått. Inte så jätteroligt. Sedan på morgonen blev jag väckt för att pojkvännen trodde klockan va 12, men den var istället 9. Schyyysst. HAH.
Sen blev det stressigt, vi lagade lunch och plötsligt var klockan jättemycket. Vi åkte till stan, shoppade lite och sen skulle jag ju hem till Mikis till middag! Men det löste sig och jag kom iallfall hem till henne före alla andra.
Där var det jättemysigt, bara tjejer och god mat. Jag fann min kärlek för guacamole och avokado och ska tvinga mamma att köpa hem massor som jag kan äta imorgon! MUmms!

Bilder har jag inte så många. Någon egobild och lite naturbilder. Imorgon ska jag träffa bäbisen igen och då blir det pussbilder i massor.
Måste tvätta kläder idag så jag vet vad jag ska ha med mig till kina!

 


Har en rolig video sedan när jag och vännerna satt och snackade om majs i fredags. Men det tar ett tag och ladda upp, visar den senare!

Btw, fel låt vann ju igår på melodifestivalen! Jag är deppig! CP-sverige!


Billiga skitsak

Min söta piercing, format som en tärning gick just sönder. Så jag får antingen köpa en ny eller en annan imorgon. Funderar på att köpa nått spiralliknande? Men tärningen va så söt! Köper kanske en liknande i kina!


Ett litet stick senare..

Jag är sån barnunge. Hur kommer det bli när jag blir äldre? Kommer jag alltid gå hela dagen att fruka inför en liten spruta? Och sen när jag väl tagit den, kommer jag att behöva ligga ner i typ en kvart och hyperventilera för att jag svimmar om jag ställer mig upp direkt?

Äh, värt det kan man ju säga att det var, eftersom jag åker om exakt en vecka till Kina! Snacka om att jag ska shoppa loss. Och igår fick jag en ny kamera som jag ska ta massor av bilder med! Jag har ingen bra erfarenhet av kameror. Jag lyckas alltid tappa bort dom eller ha sönder dom. Förra året lyckades jag ha sönder 3 kameror inom loppet av 8 månader. Trodde aldrig mamma och pappa skulle köpa en till kamera till mig. HAH.

Imorgon ska den invigas med boyfrienden då vi ska ha fredagsmys. Jag skulle egentligen ut på krogen med Mikis som 18åring för första gången, men risken för mig att tappa bort mitt pass på krogen är ganska hög. Så jag hoppar över det och har det mysigt med henne på lördagen istället.

Nu ska jag alldeles strax plugga religion, men lägger in en bild på mitt fina barnplåster som jag fick efter sprutan. Alla på sjukhuset måste tro att jag är värsta barnrumpan. Förra gången fick jag en söt liten ring för att jag var så rädd, och nu kommer jag hem med ett sött litet plåster.




Nån som har nån idé om vad man ska köpa i kina?

Justin Bieber

Jag vet, han är liten och söt och lite konstig. Men han kommer bli stor. Typ jätte. Det finns jättemånga grupper på facebook som är helt emot honom, just för att han är så liten. Till exempel "No Justin Bieber you don't love that girl, you're 12." "That girl has such a pretty voice!" - "Mom, that's Justin Bieber."  och "Puberty Is Going To Hit Justin Bieber Like a Train", men efter att ha lyssnat på honom, så är han faktiskt rätt bra. Kanske ingen man dansar på krogen eller headbangar till, men nån som man kan chilla en lördagskväll medan man pluggar för den delen.
Jag har faktiskt gett honom en chans, och som sagt, jag gillar det. Visst kan det också vara en ursäkt att jag älskar typ alla som finns på Disney Channel, men Justin sjunger ju faktiskt med Ludacris och nu i den här låten som jag tänkte publicera här sjunger han med Sean Kingston. Jag menar, ge killen en chans.
Även om det inte håller längre till puberteten. HAH.

Justin Bieber - Eenie Meenie feat. Sean Kingston

städa städa varje fredag!

...fast det är lördag.
Vaknade med lite huvudvärk idag igen. Kanske är det nått fel på mitt huvud. Haha.
Idag ska jag plugga en massa och sen städa köket. Storstädning på lister,skåpdörrar och alla möjliga smådetaljer. underbart roligt.

Igår var jag och kollade på skräckfilmen 1408 med mikis. Om det är nån som har sett den så skulle det vara roligt att veta om man skulle fatta slutet, för det gjorde verkligen inte jag. Kanske är det mitt huvud som spökar igen, haha.
Skönt att solen skiner idag också, känns som att man blir på lite bättre humör då också. Vaknade av solen som sken i mitt ansikte, sjukt irriterande. Men satte sen på tvn och såg Justin Bieber på MTV, två musikvideor i rad! Att en sån liten kille som han kan bli så stor förstår jag inte.

Nu ska jag lyssna på städmusik, det vill säga även lite konstig musik. Jag som inte ens kan franska. Den här låten är ett bra exempel:

Make the girl dance - Baby baby baby

hell to heaven

Woho, nya läsare!
jajamensan, det är faktiskt så att jag har fått en hel drös med nya läsare och jag vet inte vad mer jag ska skriva om för att behålla alla.
Hursomhelst va jag ute igår på Chaplins Bar. Det var rätt bra drag där och Lollosarna tog över kareoken ett tag. Riktigt kul.
Idag fyller min alla bästaste vän Mikis 18 år, men är i Polen. Hon kommer hem idag hoppas jag,så vi kan fira henne imorgon!
Nu håller jag på att städa, sedan ska jag förhoppningsvid på min sista arbetsintervju och sen ska jag till the boyfriend och spendera kvällen och natten där. Det kommer bli awesome.

Köpte nya kläder med mor min igår, och dom ser ungefär ut såhär! Var på ett sånt humör igår att jag bara ville täcka min kropp så mycket som möjligt. Ibland kan man bara avsky sin kropp och inte vara på humör för nånting. Usch.

 

Tyck synd om mig!

Fick vakna jättetidigt idag, typ 10, för att jag skulle till läkaren och ta min sista spruta för livmoderhalscancer. Det gjorde fett ont och jag mådde illa och var bara allmänt sjuk efter. Inte blir det bättre heller att sköterskan står innan och håller upp sprutan framför mina ögon och frågar om jag är spruträdd. Fast jag fick iallafall en söt liten rosa ring med ett hjärta på för att jag var så duktig! Tss, och de som retar mig för att vara barnslig, BAH!

Sedan var jag ute med cphunden i snöovädret och hon fick syn på några söta ekorrar och var tvungen att stå och kolla på dom i säkert 10minuter. Himla cphund.
Men till skillnad från alla andra tisdagar så var den här tisdagen helt okej faktiskt. Nu tänkte jag sätta mig för att plugga lite faktiskt. Duktig som jag är, eller så är jag bara allmänt nördig och tråkig när jag inte har några vänner som är hemma och pojkvännen är duktig och är på gymmet. Usch.

The boyfriend klarade också teoriprovet på körkort idag, woho. Grattis till honom. Hoppas det går lika bra på körningen sedan bara.
Juste, plugga var det! och glad är jag, kolla!


PUSS!

Idag åkte jag och J till stan för att leta efter en halsduk till mig. Eftersom han va något seg, så hann jag hitta en utan hans hjälp och vi satt istället och myste på en donken för att komma ifrån den jobbiga kylan. Jag va också på ett superbra humör idag. Kanske för att jag skulle träffa honom, muah. Vad livet leker när man gillar nån? Hade verkligen glömt bort den känslan.

Här är en random konstig bild från i fredags på oss.

RSS 2.0