fett <3

Det är ju jul, och skinka är ett måste då. Men det jag verkligen inte kan få nog av fettet på julskinkan. Det är såå gott xD Jag brukar alltid äta upp typ mammas rester också, muha. Jag är så äcklig. Men nu sitter jag här och tittar på Ellen och äter min julskinka. Men jag äter också ravioli, eftersom min knäpa pojkvän tjatar på mig att jag ska äta..

Men idag blir det mys, eftersom vi ska till stan och shoppa lite och äta middag, och jag har varit taggad på att fika men jag vet inte om vi kommer hinna det ^^

Jag saknar Mikis en massa också, får se henne så lite nu för tiden :( Och vill sola igen, mamma tyckte jag såg brun ut igår, så får lura med mig mikis igen kanske ;) Fast kanske inte lika länge, maha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0