Modig chey!

Ibland gäller det att växa upp lite. Att ta ett stort steg för att bli stolt över sig själv. Idag gjorde jag det! Sitter och är fortfarande asstolt över mig själv. Jag känner mig vuxen att ta tag i mitt eget problem och rädsla :)

Har varit med älskling i stan ikväll. Och nu har vi suttit och pratat i telefon sedan jag kom hem ^^ Så himla underbart <3 Kärleken slutar ju liksom aldrig blomma! iik! Vi har en fantastisk framtid framför oss och jag kan knappt vänta. Visst är jag rädd att allt inte kommer att gå enligt planerna, men förhoppningsvis kommer det bli awesome!
Vill härifrån, vill plugga, flytta ut och bo med den jag älskar! <3

Godnatter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0