Oops I did it again?

Haha. Jag är så dålig. Det funkar aldrig med förhållanden, men jag hatar att vara ensam. Usch nu behöver jag nya pussar. Haha vad hemsk jag är.
Anyway, dålig dag idag. Drömde udda snuskdröm som slutade konstigt, blev nästan överkörd av tåget och så. Alla har en dålig dag liksom. Däremot var det en lyckad dag eftersom jag nu har två jobbintervjuer tills imorgon och hoppas verkligen att det går bra! Måste välja vad jag ska ha på mig, och sova tidigt så att jag är glad.

Paradise-final nu också, så ska springa och kolla på det. Och juste, Francesca röker också menthol! Hahah ett sms från mikis som bevisar att vi inte alls är så mobbade som alla andra tror. HAH.

Godnatt på alla!


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Nej, verkligen inte!

2010-02-03 @ 10:30:45
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du gjort slut med din kille? :O

2010-02-03 @ 18:09:27
Postat av: K.

Har du gjort slut med felix?

2010-02-03 @ 18:20:32
URL: http://bykarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0