Woopwoop

Nu är jag hemma igen. Svintrött för den delen eftersom jag inte fick sova nått inatt. Nej tydligen skulle jag vara vaken för att det är "kul?". Men jag kan ju inte säga att det inte var värt det. För det var det verkligen.
Blev presenterad för nya djur och en glad familj som redan visste lite för mycket om mig. Hade en trevlig och skönt natt med underhållning så jag inte kunde sluta skratta. Vem kunde ana att popcorn var så roligt att leka med?
En hel dels kollade på How I met Your Mother blev det också! Sjukt bra serie det där. Finns inte så mycket mer att säga här om natten, förutom lite woopwoop.

Nu måste jag springa och fixa mig eftersom jag ska på födelsedagsmiddag hos 19åringen lotta som fyller år! Sedan ska vi på transfest är på ön, då vi ska klä ut oss till killar och killarna klär ut sig till tjejer. Jag hoppas att ta många bilder under kvällen och lägga upp imorgon.
Ska också försöka lägga upp en bild på min outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0