OJD

Nu har jag slutat pluggandet för dagen. I hörlurarna spelas fortfarande Jonas Brothers och jag försöker hålla humöret uppe. Kommande vecka känns som att den kommer att bli hemsk, osäker och massor av nostalgistunder. Det kommer bli svårt att koncentrera sig på det viktiga helt enkelt. Därför är det viktigt att Mikis kommer att finnas till hands, och såklart Jonas Brothers.

En incident som brukar hända mig ganska ofta är när jag drabbas av så kallad OJD. Det står för Obsessive Jonas Disorder och är dom tiderna som man i stort sätt knarkar Jonas Brothers. Det är i stort sett vad som kommer hända den här veckan, och det har jag iofs ingenting emot.

Det här är också mig på pricken (det står lite litet men hoppas att man ser);


Kommentarer
Postat av: Anonym

naw tack så söt du är :D

hahah neeeeeej the fold slår mileys version i hästlängder :D

/AmandaVaRdet

2010-01-17 @ 23:20:24
Postat av: veronika

nice blogg! :)

2010-01-17 @ 23:23:01
URL: http://missveronika.blogg.se/
Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode !

fin blogg !

2010-01-17 @ 23:36:01
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0