Drar till jobbet nu

Nu ska jag minsann alldeles strax till jobbet. Ska bara slänga i mig en macka. Det blir mycket jobb idag, hela 10 timmar om inte mer! Det ska iofs bli roligt att träffa barnen igen och höra om deras resa till mitt drömland. Jag hittade också äntligen mina piratshorts i min stökiga garderob (som ska städas snart). Dom passar fortfarande perfekt minsann, och sitter sådär bra i rumpan som man önskar alla byxor ska göra ;)
Eftersom barnen ska sova lunch och så kommer jag nog även uppdatera under jobbtiden, så vi hörs väl mer då antar jag!
Btw så är jag typ supertrött! Sov knappt 4 timmar inatt efter som jag var så envis mot mig själv att jag skulle se två filmer innan jag skulle somna. Hann se Material Girls med Hilary Duff, men hann bara se halva Hairspray med Zac Efron u know ;)
PYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0