Min säng

Ja, nu ligger jag minsann i min egna säng. Härligt kanske att vara hemma, men det känns lite ensamt ändå. Ska precis lägga mig till rätta och sätta på filmen Up, har hört att den är fett rolig :) Hela helgen har tillbringats med min älskling, men nu när han börjar jobba imorrn kommer jag inte få se honom på ett tag..
Jag skulle också egentligen jobbat, men det blev uppskjutet så jag jobbar på tisdag istället! Helgen har faktiskt varit bra annars, i lördags var jag med mikis hela eftermiddagen och sedan på kvällen slutade det i katastrof, men räddades lite ändå framåt klockan 3 eller nått på natten ;)
Annars har jag inget mer att tillägga mer än att folk som lägger ord i min mun kan ta sig för tillfället! :D
PYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0