Nya piercingar!

Nu är jag hemma från stan. Vi satt och pratade och lekte på espresso house, fett mysigt. Sedan gick vi och köpte (jag köpte) piercingar till både mig och Andrea. Jag köpte två stycken, en rosa och en grön. Jag gillar mest den gröna för att den rosa är lite för stor. Jag måste varit den jobbigaste kunden, men det är väl inte mitt fel att jag har en liten underläpp typ x)
Pussar fick jag också, fast inte med de nya piercingana. Det gick inte så bra att byta piercingar på tunnelbanan..
Min huvudvärk har också kommit tillbaka, jag vet inte varför jag har fått den heller, och det hjälper varken att ta alvedon eller ipren, gah!

Därför ska jag deppa för att ingen tar hand om mig, och sen ska jag sätta mig och kolla på Pongo och de 101 dalmatinerna. Jag hittar inte den svenska versionen nånstans, blir galen. Så det får bli på engelska istället. Sen har jag laddat med pannkakor till middag och Tarzan efter det. Det kommer bli en toppenkväll för mig, wohoo!

Den rosa

den gröna


Kommentarer
Postat av: Ea

Tack för en fin dag! och tack för piercingen (a) du ska få pengar tbx!

önskar jag var med dig nu, låter som en toppenkväll! ses nästa vecka ;D

puss <3

2010-06-15 @ 21:27:22
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-15 @ 21:53:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0