Welcome to hollywood

Det är den låten jag lyssnar på med Mitchel Musso. Jag mår nu lite illa efter att ha ätit pappas köttfärssås som jag tror att jag verkligen inte tål. Är ganska säker på att den kommer komma upp inom snar framtid xD
Idag har jag inte gjort nånting förutom att ha haft filmmaraton med mig själv typ. Det blev Den lilla sjöjungfrun, 500 day of summer och Tarzan. Otroligt moget av mig där i know! alla bra filmer börjar ta slut nu, har bara en kvar vilket är Pochahontas och den hade jag tänkt att se alldeles snart.
Har bara tagit en paus för tillfället för att lyssna på Taylor Swift, Jonas Brothers, Justin Bieber och Miley Cyrus såklart ^^ Sedan kollar jag också på flygresor! humhum vart jag nu ska...
pyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0