2010-11-23

Nu var det snart 5 dagar sedan jag uppdaterade bloggen. Det kanske är dags att skriva lite igen nu då ^^
I helgen var jag med älskling. Vi hade roligare än nånsin! Vi var uppe sent en kväll och blev så övertrötta båda två och skrattade åt SÅ tråkiga skämt..! Men det var underbart ändå ^^ Nu saknar jag honom redan, även fast vi sågs i förrgår. Men imorgon kommer han hit minsann! Kanske blir det pizza till middag då?
Appropå middag. Igår åt jag det mest underbara middagen nånsin! Det var ceasarcallad på vapiano! Så otroligt gott! Jag var där med Lana, en gammal kompis :) Det gäller att hålla sina vänner kvar nu när man skaffat pojkvän och grejjer ^^ Allt tar så mycket tid på nått sätt.

Jag älskade iallafall Vapiano, och det var inte alls svårt att få bord som mina andra vänner har sagt. Priset var inte jättedyrt det heller! Men åh så gott det var! Ska tvinga jimmy att åka dit med mig någondag och äta och pussas, huhu!
Men först ska han komma hit imorgon och hjälpa mig att koppla ihop min tv. Efter att jag möblerade om kommer jag inte ihåg hur alla kablarna satt, så får ta lite hjälp av en "man" i detta ;)

Men först idag ska jag fortsätta måla naglarna, sminka mig, titta på förhäxad och sen ska jag jobba! Känns så fett ansträngande att gå ut i det här snöslasket! Usch och fy. Sen blåser det också... Och jag som inte mår så bra.
Eller nu mår jag helt okej, men om nätterna kan jag inte andas. Jag vet inte alls vad det är för fel med mig, men jag har vaknat de senaste nätterna nu fett tidigt av att jag inte kan andas.. jag ska kolla upp det, men det är fett läskigt att gå och lägga sig om nätterna. Jag måste erkänna att jag ibland är rädd för att inte vakna upp ígen..
Pappa säger att kroppen automatiskt väcker mig om jag inte kan andas, men tänk om den inte gör det? Fett scary! Ne nu ska vi tänka bra tankar, jag ska sminka mig och lägger upp en bild på resultatet sen!

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0