En underbar helg

Hela torsdagen hade jag så hemsk nackspärr att jag bara låg och grät hela tiden. Ifredag kändes det liite bättre men jag åkte hem till min älskling ändå. Där badade vi jacuzzi under klar himmel på kvällen och det var massa stjärnor, så himla fint! Nu har jag också bestämt mig för att jag ska lära och läsa mig lite om stjäntecken på himlen ^^

I lördags var jag på födelsedagsmiddag hos mia. Det var jättetrevligt att träffa alla tjejkompisar igen :) och sen var det skönt att det inte bara var en avskedsfest, utan en födelsedagsmiddag också. Hon kommer få det bra i Spanien, och är snart hemma igen :D
På kvällen gick jag ut med älskling och hans kompisar, det var lite segt men helt okej.
Söndagen var awesome! Vi friterade pommes till frukost och sen satt vi och nördade oss heeela dagen. På kvällen åt vi tacos, typ på vegabaren ^^
Myshelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0