Nackspärr!

Åh vaad roligt jag hade det igår! Jag och mina vänner var på collage, och det är verligen ett ställe som jag inte brukar gilla. Men de är väl sällsapet som betyder nått antar jag. Sen träffade jag också massa gamla vänner som jag inte sett på flera år! Så det var helt underbart roligt. Jag skulle varit hemma vid 1 men kom hem vid klockan 3 istället ^^ oops!

När jag vaknade i morse däremot, greps jag av panik. Jag kunde inte röra mitt huvud. Jag hade en sån grov nackspärr på båda sidorna av nacken att jag itne ens kunde rulla till sidan för att resa på mig. Jag kunde inte röra mig. Jag kunde inte gå ur sängen.. Det var så grymt läskigt och det har aldrig hänt mig innan, så jag började storböla xD tyvärr var det ingen hemma just då som kunde hjälpa mig, så jag fick ligga och sträcka på mig i 20minuter för att kunna resa mig. Pappa kom sedan hem och gjorde stretch-övningar med mig och nu kom mamma nyss hem och har masserat mig.
Men jag kan fortfarande inte titta åt vänster och det är grymt frustrerande. Det gör också ont att resa på sig och hålla huvudet uppe. BAJSKORV säger jag bara.

Måste stretcha lite mer känner jag. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0