Skor!

Jag tror jag är sjuk. sitter och nyser som en galning här hemma.. usch.
Jag vaknade av att mamma och pappa sa att vi skulle åka till täby om en halvtimme, kuul! Men även om det var stressigt var jag taggad, eftersom jag visste att de skulle ge mig ett par skor! iik!
Men i täby fanns det inget som jag gillade, så vi åkte vidare till arninge centrum istället. Där hittade jag mina favoritskor, 2 par också! Och så fick jag båda av mamma och pappa...om jag städade mitt rum inom snar framtid ^^

Sedan hann jag precis hem för att möta upp Mikis, hennes syster och hennes mamma som skulle till IKEA. Så jag följde med dit! Vi hade fett roligt ^^ Även om det var lite att gå fram och tillbaka för att hitta de rätta lådorna, så fick man ju motion! Det betyder att jag inte behöver göra Zumba idag, utan det blir imorgon innan jag ska jobba!

Fick ju ledigt idag, vilket var skönt. Men jag behöver och vill verkligen jobba. Blir galen av att sitta hemma 24/7, även om min ipod nu gör att jag har nått att göra xD

Nu ska jag plocka undan alla kläder på mitt golv tänkte jag. Då blir mor och far mindre jobbiga och jag kanske slutar att nysa, vem vet. Jag hoppas på det bästa.

Ikväll blir det film, vilken det blir återstår att se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0