uttråkad..

Jag vet inte vad jag ska skriva eller varför jag skriver.. men jag har tråkigt helt enkelt. Sitter och väntar på att Criminal Minds ska börja klockan nio,men det är fortfarande en timme kvar...
Egentligen borde jag äta middag, men jag är inte alls hungrig. Mamma säger att anledningent till att jag aldrig blir frisk från min hosta är för att jag inte äter bra.
Men om man inte är hungrig, ska man verkligen trycka sig då? Förmodligen.

I vanliga fall brukar jag aldrig ha tråkigt eftersom jag alltid smsar eller ringer min älskling 24/7, men nu är han på nån dum sum 41 konsert. Den är ju inte dum, men det är dumt att jag inte kan få tag på honom liksom. Det är ju bajstråkgt utan honom, även om vi bara smsar.

Istället sitter jag nu och bloggar på datorn medan jag sitter på msn på min ipod. Funderar på att steka mig ett ägg bara. Men nått tar emot och jag mår nästan illa bara tanken på att äta. Nått är fel och jag måste till en doktor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0