2010-10-22

Jag hann verkligen inte träna igår när jag kom hem från jobbet. Mamman jobbade sent, och barnen ville ha mig kvar en stund till. Så jag satt där till klockan 12 inatt. Som du var fick jag pengarna jag jobbade över i handen! Gud vad skönt det är att ha pengar. Fast väldigt snart går de ju åt..

Jag ville verkligen sova längre idag. Somnade fett sent igår och kände att jag bara ville sova mer. Men telefonen väckte mig för någon timma sen, den jäveln!
Jag drömde om hundar inatt, och om vattensängar. Det är sjukt hur mycket jag drömmer om vatten, det måste betyda något mer än att jag är kissnödig typ. Jag har drömt om båtar och vatten de senaste månaderna faktiskt.

När jag gick in på facebook imorse också var det många som skrev att det hade kommit snö. Därför sprang jag till fönstret och kollade ut. Och mycket riktigt, det var fullt av snö både på trädtopparna och på marken. Usch och fy säger jag bara. Jag som älskar att gå i tunna strumpbyxor!

Nu ska jag ta och göra mig lite frukost tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0