Casper

Efter mycket gråtande och huvudvärk finns det inga mer tårar kvar att gråta. Jag hatar att gråta såhär mycket, och senast lovade jag mig själv att aldrig gråta sådär mycket. Men man håller inte alltid sina löften I guess.
Nu lyssnar jag på den efterlängtade skivan Speak Now som Taylor Swift släppte idag! iiik! Massa lugna och sköna låtar, så mitt huvud börjar må mycket bättre igen..
Här är iallafall en bild på kattungen Casper som var så söt idag. Jättenyfiken kattunge, lite synd att han bor med så många barn som vill hålla och klappa honom så mycket bara ^^


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Joo Basil är också Disney ;D

2010-10-26 @ 09:48:28
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0