Cooler than me

Åååh jag hade skrivit värsta inlägget men så råkade jag klicka på nått och nu hittar jag det inte igen. Typiskt mig!
Men jag berättade iallafall att jag och älsklingen var på taste away igår och att mackorna där var himmelska. Kommer att sakna de när vi flyttar härifrån ^^
Jag följde min älskling en liten bit innan vi skiljdes åt och jag åkte hemåt. Mys blir det minsann i helgen som jag längtar till!
Hemma satte jag igång att träna. Jag dansade min zumba i en halvtimme eller så i mitt rum tills jag blev så svettig att jag blev äcklad av mig själv. Visserligen skriker jag euuw så fort jag känner dropparna i hårbotten (som faktiskt inte börjat rinna ner än) men jag vet att de kommer att rinna, och de är den värsta känslan jag vet typ xD

Jag åkte till min gamla skola imorse för att äta skolmaten xD gud så gott det var! Jag hade saknat skolmaten fett mycket, det läskiga var att ingenting där hade ändrats. Fattar inte hur man orkar vara lärare, man måste känna att det bara är en själv som åldras liksom. mattanten kollade lite roligt på mig, men jag åt iallafall!

Sedan åkte jag till centrum för att köpa en lyspyl. Jag som är beroende av det har inte förstått hur jag lyckats gå en hel vecka utan det. Visst har jag varit helt desperat efter det, men nu har jag det äntligen och mina läppar mår redan mycket bättre!

Snart ska jag till jobbet. Jag tror det blir en lugn dag faktiskt. Jag stannar ändå till klockan 19 idag, men vi brukar kunna chilla, titta på tv, laga mat och leka lite bara.
Trots att jag inte gillar att svettas, måste jag nog träna lite ikväll också. Man börjar känna att nånting fäster sig kring magen, men man vågar inte erkänna att det är lite fett xD Så ikväll ska jag minsann köra lika hårt som igår!
Svettoberta here I come!
Men först jobb! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0