Criminal Minds

I morse var jag på möte med företaget jag jobbar hos. sååå otroligt jobbit att behöva gå upp klockan 8 imorse när jag brukar få sova ut hur länge jag vill. Dessutom började mötet sent, och jag som var i tid också. På allt detta var det en sjukt jobbig tant som avbröt alla när de pratade för att hon trodde att hon hade koll på allt. Mitt huvud klarade verkligen inte av det, så jag fick både ont i huvudet och blev på bajsigt humör..

På jobbet idag hjälpte det inte att barnen var elaka mot den lilla kattungen, plus att de hade bestämt sig för att de hade mer rätt än någon annan. Jag tror inte att det var så farligt egentligen, men för mig kändes det säkert tusen gånger värre xD

Nu sitter jag och vet inte varför jag har Vampire Diaries på i bakgrunden för egentligen väntar jag på världens bästa serie, criminal minds! Ååh det är så bra och läskigt på samma gång. Som PLL! Åhh jag vill att det ska bli januari nu!
Men nu nöjer jag mig med criminal minds faktiskt!

Imorgon ska jag träffa en gammal skolkompis, vi har inte setts på ett tag och sedan har vi alltid gått om varandra. Men imorgon är det dags! Det ska faktisk bli kul tror jag ^^
Sedan väntar en underbar och mysig kväll med älskling och vi har allt planerat! iik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0