En effektiv dag

Vaknade klockan 9 ida, typ rekord för att vara jag. Men det gjorde jag eftersom jag skulle provjobba på det nya jobbet. Gud så bra det gick också. Gjorde ett litet misstag, men det löste sig och tanten jag hjälpte tyckte bara att jag var så söt så ^^ Det luktar så himla gott där inne också, det är fullt av alla möjliga sorters doftljus. Så himla mysigt!
Efter det jobbet, hann jag hem en snabbis för att äta lunch, och sen var det iväg att hämta barnen på skolan och dagis. Barnen var rätt så lugna, men det blev världskrig när vi kom hem och de började bråka om vem som vann när de spelade kulor.. fett jobbigt xD
Till middag lagade jag köttfärsås och spaghetti eftersom de inte ville ha lax. Jag snodde också lite mat minsann. Jag ääälskar ju köttfärsås och spaghetti egentligen, det är bara det att jag inte kan äta det här hemma. När pappa har gjort det de senaste två gångerna har jag blivit matförgiftad och legat och spytt hela nätterna. Därför vågar jag inte äta när han lagar det längre ^^
Halv sju var jag hemma igen. Jag bestämde mig för att träna lite. Jag tränade såklart Zumba! Gud vad roligt det är när man verkligen är på humör. Och vad man blir svettig utan att tänka på det. Jag älskar sånt. Jag provade även något som heter Brazilian Butt lift som fokuserar lite mer på ben och rumpa, som jag körde som uppvärmning. Efter det passet på cirka 40min eller så var jag helt slut i benen. Att gå i trappan var en kamp!

Min hosta har inte heller gått över.. det var inte så mycket igår, men det känns som att den kommer varannan dag. Mamma vill inte heller att jag ska knarka hostmedicinen. Hon vill hellre att jag går till läkaren om det fortsätter. Det låter inte så bra när jag andas heller. Som att jag har slem i lungorna eller nått. Inte så himla mysigt nej. Orkar bara inte hosta hela tiden. Har blodsmak i munnen konstant. BAJSKORV.

Nu ligger jag här i sängen och känner mig så himla nöjd över att ha åstakommit så mycket idag! Imorgon är en ny dag, och då tänker jag också träna. Hade tänkt att träna minst 3ggr i veckan till att börja med, och sen öka ju bättre jag blir och desto mer jag orkar! puss och godnatt!

 tjockiiiis jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0