Godmorgon!

Nu har jag precis vaknat. Jag som trodde att jag skulle sova länge, men jag antar att jag var för exhalterad över att jag ska åka till centrum och kolla efter min älskling. Satt typ hela natten och letade efter gratis apps som jag kunde ladda min nya ipod med, och det är ju inte ens säkert att jag hittar den idag! Jag vill ju ha den nya generationen liksom så de kanske måste beställa den... ååh vad segt!
Jag älskar att ligga i sängen på morgonen och bara lata mig innan jag ska till jobbet. Men idag har jag bestämt mig för att både zumba och åka till centrum innan...

Därför kan jag inte ligga kvar så länge just nu, och frukost måste jag ha i mig också! Hör av mig sedan hur det går med ipoden! iik!

Kommentarer
Postat av: keela

haha, verkligen?:D kul att höra att andra lyssnar på samma låtar som min ^^,

2010-10-25 @ 11:57:46
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0