Grattis mamma!

Jag har haft en jättebra helg. På fredagen tog jag det bara lugnt med älsklingen. Det var så himla mysigt att få se honom igen efter en hel veckans väntan. Vi åt tacos till middag, och jag klämde i mig så många champinjoner som jag orkade. Gud vad jag älskar tacos när allt finns. Hemma brukar vi alltid glömma champinjoner och lök typ, då blir det inte samma sak..

På lördagen  var jag på min kusins bröllop. Det är den första kusinen jag har som gifter sig. Det var ett jättefint bröllop faktiskt, och brudparet var så lyckliga. Jag skrämde mamma med att säga att jag var sugen på att förlova mig, men släkten gillade min idé. Man gör ju det som hjärtat säger, eller hur?

Efter bröllopet fick jag och lillebror lite ensamtid, eftersom vi inte var bjudna till bröllopsfesten. Så vi fick åka kommunalt hem. Men det gick faktiskt förvånandsvärt bra! Riktigt trevligt faktiskt. Sedan mötte jag Jimmy i stan för att dra en donken. Jag tror aldrig att jag har varit så över klädd på donkn förut i hela mitt liv, haha. Vi åkte sedan hem till min mormor och morfar och gick ut med min ängel, hunden Effie.

Efter en lång kväll med massa strul med tåget och mitt minne, var vi tillslut hemma hos älsklingen igen. Vi somnade helt utmattade efter dagens äventyrligheter^^

Nu har jag precis ätit middag. Det blev en fin middag eftersom mamma fyllde år igår. Därför blev det lammfilé och jag fick champinjoner vid sidan om, som jag nu sitter och knaprar på.

Alldeles snart ska jag titta på ett till avsnitt av Pretty little liars! Jag har ju haft ett uppehåll nu hela helgen, så nu är det dags igen. Måste sova tidigt idag, eftersom jag ska extrajobba imorgon bitti några timmar från klockan 5.30. Fett jobbigt! Men totally värt det! Iik!

Jag diggar min coola tröja!


Kommentarer
Postat av: Mika

Visst är det galet bra?! Januari... Lite för lång tid! Man orkar inte vänta! haha! Vad har du för favoritkaraktär/er? :D

2010-10-10 @ 20:58:38
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0