Inte så långt borta nu

ÅÅÅH vad jag är gladis! Fick ett sms som sa att jag skulle åka till en lägenhet och hitta en present och gissa hur glad jag blev! Där väntade pengar och ett presentkort från Expert! Nu kan jag tänka mig att det inte alls blir lika svårt att köpa min efterlängtade ipod efter nästa vecka!
Sedan fick jag pengar från mormor och morfar igår också, plus att mamma är skyldig mig lite pengar. Exited!

Jag sov också på kudden som älsklingen hade gjort åt mig inatt. Visst blev det söta drömmar av det, och idag har jag varit helt sprallig. Visserligen har jag legat i sängen hela dagen, men jag har ändå varit på toppenhumör. Det är nästan så att man går ut och springer! No fucking way!
Lite Zumba ska det minsann bli iallafall, men först ska jag fira med kanelbulle! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0