Ledig dag!

Idag fick jag ledigt från barnvaktsjobbet. Ganska skönt ändå tycker jag, eftersom jag egentligen är sjuk. Min hosta blir inte bättre, men jag har iallfall hostmedicin som hjälper för tillfället.
Jag har blivit så shoppingsugen nu på senaste tiden. Längtar massa till lönen nästa vecka. Först ska jag ju köpa min efterlängtade ipod, men jag är också taggad på att köpa ett par chinos. Eller iallafall ett par byxor. Jag klär mig ju bara i tights nu på vintern eftersom jag tycker det är bekvämast. Men nu är det ju så himla kallt att man kanske behöver några byxor ändå. En dröm är ju att hitta ett par hängselbyxor (a)

Nu ligger jag i min säng, fortfarande, och läser bloggar och kollar på tv. Jag kollar även efter lite snygga kläder på nätet, men jag tror jag väntar lite och går ut och shoppar på stan med pojkvännen eller mikis efter lönen har kommit. huuhu!
Kanske blir det lite dataspel snart också.
Har jag berättat att jag snart tänker lämna storstaden i 3 år? hihi hemlis än sålänge och inget bestämt. PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0