Måste sova!

Måste verkligen sova nu egentligen... men behövde bara blogga lite eftersom jag inte gjort det på hela dagen! Konstigt nog går det inte att blogga från ipoden.. Men det är iallfall den jag har suttit och lekt med hela tiden, och leker jag inte, lyssnar jag på musik på den! Gud vad den är awesome! :D

idag har jag annars jobbat med den andra familjen och lagat mat och lekt med dom. Jag blir faktiskt bara bättre och bättre på att laga mat har jag märkt! Blir nästan lite stolt över mig själv när det faktiskt blir gott det jag lagar ^^

Sedan åkte jag till stan för att äta middag med min älskling. Vi åt på tacobaaar! Åh vad gott det var. Tacos har blivit en sorts favoritmat för mig, fett gott! Men det var ganska dyrt där... lite synd när det är så gott.
Efter en snabb middag rusade vi till bion och såg The switch med Jennifer Aniston! Älskade henne redan från vänner :) Vi satt längst bak i sofforna och myste! Så bra film också ^^

nu måste jag verkligen sova, ska upp 8 imorgon (supertidiiigt!!) för att åka på ett möte ... bajskorv! Jag som vill sova.. men vad gör man inte ;) gonattisss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0