När ett liv slutar..

Börjar ett annat brukar man säga. Men idag kan jag inte vara glad över att någon annans liv börjar. För idag slutade min bästa väns liv. Mormor och morfars hund som jag varit bästa vän med ända sedan jag var åtta år gammal. Vi var de bästa vännerna nånsin som somnade, lekte och åt tillsammans. Gud vad jag redan saknar henne.
Hela huset är ledset här. Mamma gråter och gråter och jag kan knappt se längre för att tårarna är i vägen..
Men lilla Effie led, hon hade höftproblem och kunde knappt gå. Jag menar, hon var 13 år trots allt och hade ett underbart liv. Jag trodde bara inte att det skulle komma så plötsligt som det gjorde. Nu känner jag mig lite tom.

Jag som hade en sån underbar dag. Jag köpte min ipod touch idag och hade en underbar dag med barnen på jobbet! Men det var just när jag kom hem som jag fick reda på detta... uppdaterar lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0