på jobbet...!

Nu sitter jag och jobbar. Eller iallafall väntar på att nån ska komma och handla hos mig ;) Jag står helt själv i en affär med massor av fina grejjer, ändå så är det ingen som kommer. Egentligen är lite läskigt eftersom man inte vet om man kan gå på toa eller om det kommer komma en rånare som utnyttjar att jag ser så liten ut ^^

Om jag skulle vara kaffeälskare skulle jag vara överlycklig att det står en kaffemaskin bakom mig, men jag är inte så förtjust i det..
Här ska jag alltså stå i 2 timmar frammåt nu. Hon som just lämnade mig här sa att jag skulle gå runt och kolla på sakerna så att jag lär mig vad det är. HAHA lycka till att jag ska lära mig allt som finns här, det finns miljoner grejjer i den här lilla affären xD

åååh en KUND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0